yfkeopmercyships.reismee.nl

Sierra Leone Freetown

Lieve familie en vrienden,

Graag willen wij jullie via deze weg even vertellen wat er zo al gaande is nu wij weer in Nederland zijn. En voor eerst afscheid hebben genomen van het schip.

Begin Maart ben ik thuis gekomen en ben ik meteen weer aan de slag gegaan bij de Buurtzorg waar ik een vast contract heb gekregen voor 30 uur per week. We zijn erg dankbaar dat dit mogelijk is en zien dat als een grote zegen.

Daniel is eind mei in Nederland gekomen. Hij heeft nu een visum dat hij om de drie maanden naar Nederland mag komen. Om langer te blijven moet hij eerst meer Nederlands leren. We hopen dat wanneer hij in december weer komt hij dan een cursus kan gaan volgen.

Begin juli kregen we een prachtig huisje toegewezen in Dokkum. We wonen daar nu al zo'n zes weken met veel plezier. Jullie zijn van harte welkom ons eens te bezoeken als jullie even bellen of een berichtje doen ons adres is;


De drie maanden voor Daniel zitten er bijna al weer op en we zijn druk bezig met de voorbereiding om naar Sierra Leone te gaan. Volgende week zondag 26 augustus vertrekken we naar Freetown. Waar ik drie weken zal zijn en Daniel dan tot december.

We zien er naar uit zijn familie te bezoeken. Het zal voor mij de eerste keer zijn dat ik zijn zussen ga ontmoetten. Na vier jaar word dat nu de hoogste tijd. Met zijn familie gaat alles goed en zij zien er ook naar uit ons te zien.

Zoals jullie misschien wel hebben gezien op het nieuws is Freetown zwaar getroffen door een grote modderstroom waarbij veel mensen nu dakloos zijn geworden en geen eten meer hebben. Ook zijn er nog vele mensen vermist en nu al 400 mensen overleden.

Wanneer we in Freetown zijn zouden we graag een aantal families helpen die getroffen zijn door de ramp.

We willen vragen als je dit leest en graag wilt helpen een bijdrage te leveren dan even een berichtje naar mij toe te sturen.

We willen graag een steuntje in de rug geven voor de getroffen mensen.

Hartelijk dank voor jullie vriendschap en ondersteuning.

Lieve groeten van Daniel en Yfke Dumbuya




Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!